Strony

16 stycznia 2014

Lauren Oliver - Raven

Jako nastolatka, Raven, podjęła decyzję o tym, żeby uciec do Dziczy, aby uratować porzuconą, nowonarodzoną dziewczynkę. Kiedy ona i dziecko zostają przyjęte do grupy buntowników. Tam Raven zaczyna dogadywać się z outsiderem, który przyjmuje imię Tack. Teraz ona i Tack są nierozłączni. *

Lies are just stories, and stories are all that matter. We all tell stories. Some are more truthful than others, maybe, but in the end the only thing that counts is what you can make people believe.”
Według mnie to najlepsze opowiadanie Lauren Oliver pochodzące z serii „Delirium”. Tutaj główną bohaterką jest Raven – dwudziestodwuletnia dziewczyna, która walczy razem z rebeliantami. Jej historia przeskakuje z teraźniejszości do przeszłości i dzięki temu mamy możliwość poznania dwóch odmiennych Raven – jednej przerażonej i żyjącej w strachu, a drugiej odważnej i nie wahającej się poświęcić życia. Dzięki temu opowiadaniu mocniej polubiłam tą bohaterkę. Szkoda, że tak szybko się skończyło, bo mam ochotę na więcej.

Moja ocena: 5+/6

Tytuł: Raven
Seria: Delirium #2.5
Autor: Lauren Oliver
Premiera: 5.03.2013r.
Ilość stron: 24
Wydawca: HarperCollins

* opis pochodzi z goodreads.com, moje tłumaczenie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku/Czytelniczko!
Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że Wam się podoba :D A skoro już tu zajrzałeś/aś zostaw proszę po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi bardzo miło przeczytać każdy i postaram się odpowiedzieć na wszystkie. Będą one także świetną zachętą do dalszej pracy :D. A jeśli masz jakieś pytanie - nie bój się go zadać ;)
Grace Holloway