Strony

12 września 2013

Stosik wrześniowy :D

Nie mogłam się powstrzymać przed zamówieniem tych poniższych pozycji. Z niecierpliwością czekałam na przesyłkę i oto dzisiaj przyszła ;D. 



Od lewej:
- Julianna Baggott "Świat po wybuchu #2: Nowy przywódca" 
- Veronica Rossi "Przez bezmiar nocy"
- Rick Yancey "Piąta fala"
- Tahereh Mafi "Sekret Julii"


Mam nadzieję, że nie zawiodę się na żadnej z tych pozycji. Od czego by tu zacząć :p. I teraz najważniejsze pytanie: kiedy to wszystko przeczytam, gdyż mam już teraz dosyć sporo nauki ;(.

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja widząc te pozycje na innych blogach zieleniałam z zazdrości, a teraz zabieram się za "Piątą falę" ;D

      Usuń

Drogi Czytelniku/Czytelniczko!
Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że Wam się podoba :D A skoro już tu zajrzałeś/aś zostaw proszę po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi bardzo miło przeczytać każdy i postaram się odpowiedzieć na wszystkie. Będą one także świetną zachętą do dalszej pracy :D. A jeśli masz jakieś pytanie - nie bój się go zadać ;)
Grace Holloway