Strony

11 kwietnia 2014

Chloe Grace Moretz jako Cassie

Serwis The Wrap potwierdził dzisiaj, że Chloe Moretz zagra Cassie Sullivan w filmowej adaptacji książki Rick’a Yancey’a – „Piąta fala”.
Reżyseruje J Blakeson („Uprowadzona Alice Creed”) na podstawie scenariusza Susannah Grant („Erin Brockovich”, „Charlotte’s Webb”).
Jesteście zadowoleni z tego wyboru? Ja osobiście mam mieszane uczucia... 

 Aktorkę tą będzie można oglądać w innej ekranizacji już w tym roku, a mianowicie w filmie "Jeśli zostanę" na podstawie powieści Gayle Forman.

Chloe Grace Moretz


 

4 komentarze:

  1. Według mnie ona jest idealna. *.* Znaczy, ekhem, tak ją sobie wyobrażałam! Ciekawe co z resztą bohaterów. Mam nadzieję, że nie dadzą plamy, bo mam duże oczekiwania, baardzo duże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to ogólnie mam nadzieję, że nie zepsują filmu, gdyż to była jedna z ciekawszych książek jakie czytałam ;D

      Usuń
    2. To prawda. Ja ją uwielbiam, mam ją na półce jako jedną z ulubionych, i modlę się aby wszystko poszło dobrze. Szczególnie interesuje mnie kto będzie grał Evana i Bena ;D

      Usuń
    3. Mnie tak samo ;D Mam nadzieję, że wybiorą dobrze :)

      Usuń

Drogi Czytelniku/Czytelniczko!
Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że Wam się podoba :D A skoro już tu zajrzałeś/aś zostaw proszę po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi bardzo miło przeczytać każdy i postaram się odpowiedzieć na wszystkie. Będą one także świetną zachętą do dalszej pracy :D. A jeśli masz jakieś pytanie - nie bój się go zadać ;)
Grace Holloway