Strony

09 kwietnia 2014

S. B. Hayes - Jad. Chcę ukraść twoje życie!

Katy Rivers jest zwyczajną nastolatką wychowywaną przez matkę w niewielkim brytyjskim miasteczku. Właśnie rozpoczęła szkołę średnią, co oznacza dla niej nowe przyjaźnie i pierwszą wielką miłość. Problemy zaczynają się, gdy w miasteczku pojawia się olśniewająca Genevieve. Dziewczyna jest w tym samym wieku co Katy i jest do niej niewiarygodnie podobna. Podczas rozmowy twarzą w twarz Genevieve informuje Katy, że pojawiła się w jej życiu tylko po to, aby je ukraść i zniszczyć. Katy nie rozumie, skąd Genevieve wie o niej tak dużo, w jaki sposób ją odnalazła i dlaczego chce zatruć jej życie. Zaczyna podejrzewać, że za wszystkim stoi czarna magia. W miarę odkrywania kolejnych części układanki okazuje się, że prawda jest o wiele bardziej skomplikowana i bolesna. Katy odkrywa mroczne sekrety z przeszłości, z którymi będzie musiała się zmierzyć.


"Prawda nie zawsze jest taka, jaka się wydaje."

Książka zaciekawiła mnie swoim opisem. Thriller psychologiczny? Czemu nie? Odrobina magii? No pewnie! I chyba na ciekawym opisie się skończyło...

Jad. Chcę ukraść twoje życie!” to pozycja bardzo nudna, prawie w ogóle nic się nie dzieje. To samo jest z bohaterami – płytcy i nic nie wnoszący. Jednym wyjątkiem może być postać Luka. Sama Katy jest po prostu irytująca i tak nijaka, że wręcz można było przysnąć. Ciągle wmawiała sobie, że za wszystkim stała czarna magia (szesnastolatka, a zachowywała się jak małe dziecko w przedszkolu – takie odniosłam wrażenie). Tak samo było z jej chłopakiem, Merlinem. Szybko znalazł sobie pocieszenie po zerwaniu.

Autorka miała jakiś pomysł, ale zupełnie go nie wykorzystała. Cały czas gubiła się w tym, co chciała przekazać. Ciągle potrafiłam domyślić się co dalej się stanie. A zakończenie jest po prostu głupie. Po co było rozpoczynać książkę i tak ją kończyć? Myślę, że nie wrócę już nigdy do tej pozycji i bardzo szybko o niej zapomnę. Jednak to nie znaczy, że komuś innemu nie przypadnie do gustu... Spodziewałam się czegoś o wiele lepszego i ciekawszego ;(

Moja ocena: 2/6

Tytuł: Jad. Chcę ukraść twoje życie!
Tytuł oryginalny: Poison Heart
Seria: ---
Autor: S. B. Hayes
Premiera: 26.04.2013r.
Ilość stron: 398
Wydawca: Wydawnictwo Zielona Sowa
Cena: 29,90 zł

2 komentarze:

  1. A moja koleżanka ostatnio czytała i baardzo jej się podobała... Ale chyba jednak nie przeczytam, bo nic mnie do niej zbytnio nie ciągnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie wyszło... mam ebooka, więc pewnie przeczytam z ciekawości.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku/Czytelniczko!
Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że Wam się podoba :D A skoro już tu zajrzałeś/aś zostaw proszę po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi bardzo miło przeczytać każdy i postaram się odpowiedzieć na wszystkie. Będą one także świetną zachętą do dalszej pracy :D. A jeśli masz jakieś pytanie - nie bój się go zadać ;)
Grace Holloway