Strony

09 czerwca 2014

Stosik ;)

Dawno nie dodawałam żadnego stosiku, ponieważ nie miałam wielu książek na raz, ale dzisiaj pora to nadrobić ;D


 Na pierwszym zdjęciu widzimy zdobycze z biblioteki (od lewej):
1. Virginia C. Andrews - Rodzina Casteel
2. Philippa Gregory - Zakon Ciemności #2: Krucjata
3. Eden Maguire - Mroczny anioł
4. Kelly Creagh - Nevermore. Cienie
5. Kelly Creagh - Nevermore. Kruk
6. Kami Garcia & Margaret Stohl - Kroniki Obdarzonych #3: Istoty Chasou
7. Marie Lu - Legenda. Rebeliant

Na drugim własne zdobycze (od dołu):
1. Moira Young - Kroniki czerwonej pustyni #1: Krwawy szlak
2. Tahereh Mafi - Dotyk Julii #3: Dar Julii
3. Susan Ee - Angelfall #2: Penryn i świat po
4. L. A. Weatherly - Anioł #2: Płomień anioła
5. Veronica Roth - Niezgodna #3: Wierna

I jeszcze dwa e-booki do przeczytania:
1. Philippa Gregory - Zakon Ciemności #1: Odmieniec
2. Kami Garcia & Margaret Stohl - Kroniki Obdarzonych #2: Istoty Ciemności

Teraz trzeba tylko zabrać się za lektury. Mam nadzieję, że się za mocno nie zawiodę ;D

3 komentarze:

  1. Mrocznego anioła od dawna mam za sobą i szczerze mówiąc - nie byłam zachwycona.
    Zazdroszczę jednak wielu interesujących pozycji, życzę przyjemnej lektury!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Mroczny anioł" mnie również nie zachwycił, ale jestem bardzo ciekawa jak ty go ocenisz :)

      Usuń
  2. Legenda rebeliant to wspaniała książka. Cała seria jest niesamowita. Wierna mnie zawiodła. Nie podobała mi się, mimo ze poprzednie części kocham.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku/Czytelniczko!
Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że Wam się podoba :D A skoro już tu zajrzałeś/aś zostaw proszę po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi bardzo miło przeczytać każdy i postaram się odpowiedzieć na wszystkie. Będą one także świetną zachętą do dalszej pracy :D. A jeśli masz jakieś pytanie - nie bój się go zadać ;)
Grace Holloway