Strony

16 września 2015

Zoey Deutch w "7 razy dziś"

Zoey Deutch znana z filmu „Akademia wampirów” dostała główną rolę w adaptacji powieści Lauren Oliver „7 razy dziś”. Produkcją zajmuje się Awesomeness Films. Prace filmowe na planie mają ruszyć prawdopodobnie już w październiku tego roku w Vancouver.

O książce:
Nazywam się Sam Kingston. Jestem popularna, mam przystojnego chłopaka i szalone przyjaciółki, z którymi świetnie się bawię. Czuję się lepsza od nudnych kujonów i śmieję się z dziewczyn, które nigdy nie dostały liściku miłosnego. Robię, co chcę i kiedy chcę. Nie obchodzi mnie, czy kogoś zranię, bo i tak wszystko uchodzi mi na sucho. Aż do dzisiaj…


Ja osobiście nie mogę doczekać się filmu. O adaptacji tej powieści mówiono od lat, ale dopiero teraz pojawiają się pierwsze konkrety. Czekacie na film? Czytaliście książkę? Co sądzicie o wyborze?

Źródło: vampireacademy.vikia.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku/Czytelniczko!
Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że Wam się podoba :D A skoro już tu zajrzałeś/aś zostaw proszę po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi bardzo miło przeczytać każdy i postaram się odpowiedzieć na wszystkie. Będą one także świetną zachętą do dalszej pracy :D. A jeśli masz jakieś pytanie - nie bój się go zadać ;)
Grace Holloway