Strony

02 maja 2016

Podsumowanie kwietnia + zdobycze



Kwiecień się zaczął i kwiecień minął. Wolnego za bardzo nie było na czytanie, ale i tak udało mi się przeczytać parę pozycji. Widziałam także kilka ekranizacji książek, jedne lepsze, drugie gorsze. Na pewno pojawi się recenzja „Piątej fali” oraz „Wiernej”.

Do mojej biblioteczki trafiły nowe pozycje:
1.  Nicholas Sparks „Najdłuższa podróż” – film widziałam i teraz wręcz muszę przeczytać jego pierwowzór;
2.  Lee Child „Podejrzany” – postanowiłam zebrać całą serię;
3.  Lee Child „Echo w płomieniach” – jw.;
4.  Lee Child „W tajnej służbie” – jw.;
5.  Salla Simukka „Białe jak śnieg” – książkę już przeczytałam, ale z mile przywitałam ją na swojej półce;
6. Pittacus Lore „Zaginiona kartoteka. Numer Dziewięć” – kupiłam na wyprzedaży, były dostępne dalsze tomy, ale stwierdziłam, że na razie wstrzymam się przed dalszymi zakupami, dopóki nie przeczytam główne serii;
7.  Arthur Conan Doyle „Księga wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa” – 3 już przeczytane, teraz pora na kolejne części, a wydanie naprawdę mi się podoba.



Kwiecień w liczbach:
Ilość przeczytanych książek: 7
Ilość przeczytanych stron: 2986
Ilość stron przeczytanych w ciągu dnia: ~99,5
Ilość książek przeczytanych w ramach wyzwania „Czytam fantastykę”: 5
Ilość książek przeczytanych w ramach wyzwania „Czytam opasłe tomiska 2016”: 4
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku/Czytelniczko!
Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że Wam się podoba :D A skoro już tu zajrzałeś/aś zostaw proszę po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi bardzo miło przeczytać każdy i postaram się odpowiedzieć na wszystkie. Będą one także świetną zachętą do dalszej pracy :D. A jeśli masz jakieś pytanie - nie bój się go zadać ;)
Grace Holloway