Strony

20 lipca 2016

Antologia - Echo zgasłego światła



„Echo zgasłego światła” to zbiór opowiadań polskich fanów „Uniwersum Metro 2033”. W książce znajdziemy 14 różnych historii, które wyszły spod piór różnych autorów. Nie wszystkie mnie zachwyciły. Nie będę rozwodzić się nad każdym, gdyż zajęło by to bardzo dużo czasu i miejsca, a kto potem by to czytał.

Jedne opowiadanie było lepsze od drugiego. Jedne były krótsze, drugie dłuższe. Niektóre potrafiły trzymać w napięciu, z kolei kolejne wręcz mnie nudziły i chciałam jak najszybciej je skończyć. Jedne były bardzooo dziwne, że aż to bardzo muszę podkreślić. Tak naprawdę w mojej pamięci zostaną na pewno opowiadania Anety Pazdan „Upadek stacji Eden”, Komodo „320” (które notabene przypominało mi trochę „Igrzyska Śmierci” Suzanne Collins) i Dagmary Adwentowskiej „Otwórz oczy” – te jak dla mnie były najlepsze. To z bohaterami tych historii było najciężej mi się rozstać.

Mimo wszystko jeśli ktoś lubi Uniwersum Metro 2033 to i opowiadania powinny przypaść mu do gustu. 


Moja ocena: 3+/6

Tytuł: Echo zgasłego światła
Seria: Uniwersum Metro 2033
Autor: Paweł Majka, Aneta Pazdan, Dagmara Adwentowska, Magdalena Kucenty, Dawid Jaworski, Piotr Jedliński, Anna Wołosiak-Tomaszewska, Ilona Podgajna, Komodo, Justyna Micota, Tomasz Przyłucki, Maciej Głowacki, Marek Zychla, Simon Zack
Premiera: 2016
Ilość stron: 344
Wydawca: Wydawnictwo Insignis
Cena: ---
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku/Czytelniczko!
Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że Wam się podoba :D A skoro już tu zajrzałeś/aś zostaw proszę po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi bardzo miło przeczytać każdy i postaram się odpowiedzieć na wszystkie. Będą one także świetną zachętą do dalszej pracy :D. A jeśli masz jakieś pytanie - nie bój się go zadać ;)
Grace Holloway