Strony

02 lipca 2016

Podsumowanie czerwca + stosik czerwcowy



Czerwiec to okres, w którym trochę zaniedbałam czytanie ze względu na ogromną ilość nauki.

Do mojej biblioteczki trafiły nowe pozycje:
1.  Lee Child „Bez litości” – kolejna część serii o Jacku Reacherze;
2.  Jane Austen „Duma i uprzedzenie” – zawsze chciałam przeczytać tę książkę, ponieważ serial na jej podstawie bardzo mi się spodobał, więc kiedy upolowałam ją za jedyne 7 zł to byłam niezmiernie szczęśliwa;
3.  Andrew Fukuda „Zdobycz” – nareszcie mam 2 tom, prezent od mamy na Dzień Dziecka.


Czerwiec w liczbach:
Ilość przeczytanych książek: 9
Ilość przeczytanych stron: 3679
Ilość stron przeczytanych w ciągu dnia: ~123
Ilość książek przeczytanych w ramach wyzwania „Czytam fantastykę”: 5
Ilość książek przeczytanych w ramach wyzwania „Czytam opasłe tomiska 2016”: 5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku/Czytelniczko!
Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że Wam się podoba :D A skoro już tu zajrzałeś/aś zostaw proszę po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi bardzo miło przeczytać każdy i postaram się odpowiedzieć na wszystkie. Będą one także świetną zachętą do dalszej pracy :D. A jeśli masz jakieś pytanie - nie bój się go zadać ;)
Grace Holloway