Strony

10 lutego 2015

Filmowo: Zaginiona dziewczyna

Młoda kobieta znika bez śladu w przededniu piątej rocznicy ślubu. Wszystkie podejrzenia padają na męża, który wspierany przez swą siostrę postanawia dowieść swojej niewinności i rozwiązać zagadkę. 

Do filmu podeszłam z ogromnym zainteresowaniem, gdyż dużo osób wychwala powieści Gillian Flynn. Ale jak to zawsze bywa książka a film to co innego. Książki jeszcze nie czytałam, ale film widziałam, i na filmie się skupię.

Muszę przyznać, że film wciągnął mnie od samego początku. Razem z mężem Amy (Ben Affleck) staram się dojść co tak naprawdę stało się z jego żoną (w tej roli świetna Rosamund Pike). Im bardziej zagłębiałam się w film, tym bardziej przerażająca może wydawać się prawda. Kim tak naprawdę jest Amy? Czy doszło do zabójstwa, porwania, czy prawda jest zupełnie inna? A na końcu można otworzyć szeroko usta ze zdziwienia. Pomimo tego, że film trwa prawie 2,5 godziny to nie da się od niego oderwać. 

Aktorzy spisali się naprawdę dobrze. Ben Affleck dobrze odegrał rolę zagubionego i bezradnego męża, a Rosamund Pike - kobiety, która jest zdolna do wszystkiego. Razem tworzą wybuchową parę.

Do filmu na pewno powrócę, gdyż był on jednym z lepszych jakie ostatnio oglądałam. Teraz pora poznać pierwowzór.  

Reżyseria: David Fincher
Scenariusz: Gillian Flynn
Gatunek: Dramat, Thiller
Producent: USA
Premiera: 10 października 2014 (Polska)/26 września 2014 (świat)
Czas trwania: 2h 29 min
Tytuł oryginalny: Gone Girl

Obsada:
Ben Affleck – Nick Dunne
Rosamund Pike – Amy Dunne
Neil Patrick Harris – Desi Collins
Tyler Perry – Tanner Bolt
Carrie Coon – Margo Dunne
Kim Dickens – Detektyw Rhonda Boney
Patrick Fugit – oficer Jim Gilpin

Zwiastun: 

Na podstawie powieści Gillian Flynn o tym samym tytule.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku/Czytelniczko!
Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że Wam się podoba :D A skoro już tu zajrzałeś/aś zostaw proszę po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi bardzo miło przeczytać każdy i postaram się odpowiedzieć na wszystkie. Będą one także świetną zachętą do dalszej pracy :D. A jeśli masz jakieś pytanie - nie bój się go zadać ;)
Grace Holloway