Strony

26 lutego 2015

Melissa de la Cruz - Klucze do Repozytorium

Życie Schuyler, Jacka, Mimi i Bliss toczy się własnymi torami. Kruche sojusze, seria tajemniczych morderstw, zakazana miłość... Kim są naprawdę ci, którzy żyją setki i tysiące lat, ci, którzy odradzają się pod różnymi postaciami, którzy noszą różne imiona i zmieniają twarze jak karnawałowe maski? Głęboko pod ziemią, za zamkniętymi drzwiami, znajduje się repozytorium – miejsce, gdzie, skryte przed oczyma niepożądanych gości, spoczywają dokumenty i świadectwa.
Część z nich za chwilę ujrzy światło dzienne... Nieznane wydarzenia, urywki historii, zaginione oficjalnie listy i tajne dokumenty, one właśnie składają się na „Klucze do repozytorium” – klucze do tajemnicy błękitnokrwistych.


Przyznaję, że pomysł na książkę naprawdę fajny, ale... można by ją było wydać po publikacji ostatniego tomu, a nie w trakcie trwania serii, gdyż większość informacji o bohaterach staje się potem nieaktualna. Jednak warto nawet i tak ją przeczytać, ponieważ zawiera one wszystkie najważniejsze informacje w jednym miejscu. W „Kluczach do Repozytorium” są nie tylko biografie postacie, ale także również krótkie opowiadania związane z całą serią o błękitnokrwistych. Pojawia się fragment „Wilczego paktu”, ale jest trochę różny od tego już wydanego. Na końcu mamy słowniczek i spis innych, drugoplanowych bohaterów. Niektóre rzeczy powtarzały się kilkakrotnie i to było trochę denerwujące. Nie jest to obowiązkowa pozycja, ale ci co chcą mogą ją sobie przeczytać.

Moja ocena: 3+/6

Tytuł: Klucze do Repozytorium
Tytuł oryginalny: Keys to the Repository
Seria: Błękitnokrwiści #4.5 (Blue Bloods #4.5)
Autor: Melissa de la Cruz
Premiera: 18.10.2010r.
Ilość stron: 216
Wydawca: Wydawnictwo Jaguar
Cena: 29,90 zł

Błękitnokrwiści | Maskarada | Objawienie | Dziedzictwo | Klucze do Repozytorium | Zbłąkany anioł | Krwawe walentynki | Zagubieni w czasie | Bramy raju

2 komentarze:

  1. Błękitnokrwistych chciałam przeczytać, ale się zniechęciłam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku byłam zadowolona z tej serii, potem jakoś się kiepska zrobiła i też mi się jej odechciało...

      Usuń

Drogi Czytelniku/Czytelniczko!
Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że Wam się podoba :D A skoro już tu zajrzałeś/aś zostaw proszę po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi bardzo miło przeczytać każdy i postaram się odpowiedzieć na wszystkie. Będą one także świetną zachętą do dalszej pracy :D. A jeśli masz jakieś pytanie - nie bój się go zadać ;)
Grace Holloway