Strony

03 lutego 2016

Podsumowanie stycznia + stosik

W styczniu czasu na czytanie praktycznie nie było, tak samo jak na ich recenzowanie, ale nie byłabym sobą, gdybym nie sięgnęła chociaż po parę pozycji. Sesja właśnie mi się skończyła – dzisiaj pisałam ostatni egzamin – więc wolne do marca (chyba, że będzie mnie czekać poprawka z tego dzisiejszego :() i nic tylko czytać i czytać…  

Do biblioteczki zawędrowało kilka nowych pozycji (na niektóre polowałam przez dłuuugi czas):
1.  Joelle Charbonneau „Testy” – książka na którą miałam ochotę zanim wyszła na polskim rynku wydawniczym, więc wyobraźcie sobie moje zdziwienie kiedy znalazłam ją w Biedronce za niecałe 10 zł - byłam przeszczęśliwa;
2.  Mirjam Mous „Password” – miałam przyjemność już spotkać się z tą autorką, więc postanowiłam sięgnąć po kolejną pozycję. Mam nadzieję, że „Password” okaże się równie ciekawa;
3.  Solomon Northup „Zniewolony” – po przepięknym filmie nie mogę oprzeć się pokusie przeczytania pierwowzoru… Mam nadzieję, że także chwyci mnie za serce;
4.  Catherine Fisher „Więzień Incarceron” – o książce przeczytałam już jakiś czas temu, a opis mi się spodobał, tak więc pojawiły się na mojej półce oba tomy serii :D;
5.  Catherine Fisher „Uciekinier Sapphique” – jw.;
6.  Alex Flinn „Bestia” – widziałam film i nawet mnie zainteresował, więc gdy pojawiła się okazja, zakupiłam książkę.


Styczeń w liczbach:
Ilość przeczytanych książek: 9
Ilość przeczytanych stron: 3204
Ilość stron przeczytanych w ciągu dnia: ~103
Ilość książek przeczytanych w ramach wyzwania „Czytam fantastykę”: 4
Ilość książek przeczytanych w ramach wyzwania „Czytam opasłe tomiska 2016”: 4

W poprzednim miesiącu podawałam, że na przeczytanie czeka w sumie 29 pozycji… Suma ta zwiększyła się do 41… i mam też problem, za co zabrać się w pierwszej kolejności bo jest tyle perełek… Jednak muszę uszczuplić te ogromne stosisko :D

A jak wam minął styczeń?

1 komentarz:

  1. Stosik bardzo interesujący. Za sobą mam tylko "Bestię", resztę kojarzę, ale nie miałam okazji przeczytać :)
    Pozdrawiam i życzę przyjemnej lektury.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku/Czytelniczko!
Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że Wam się podoba :D A skoro już tu zajrzałeś/aś zostaw proszę po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi bardzo miło przeczytać każdy i postaram się odpowiedzieć na wszystkie. Będą one także świetną zachętą do dalszej pracy :D. A jeśli masz jakieś pytanie - nie bój się go zadać ;)
Grace Holloway