Strony

04 marca 2016

Filmowo: Deadopool



Ekranizacja jednego z najoryginalniejszych komiksów Marvel Comics. Wade Wilson (Ryan Reynolds) - niegdyś agent służb specjalnych, a obecnie najemnik - poddany zostaje nielegalnemu eksperymentowi, w wyniku którego nabywa niezwykłych mocy samouzdrawiania. Odtąd staje się znany jako "Deadpool" i wyposażony w nowe zdolności oraz czarne poczucie humoru wyrusza z misją wymierzenia sprawiedliwości człowiekowi, który niemal zniszczył mu życie. (opis: filmweb.pl)

Na film do kina nie szłam chętnie, jakoś mnie do niego nie ciągnęło, gdyż myślałam „o nie, kolejny film o facecie w rajtkach, który posiada supermoce”. A jakie są moje wrażenia po tym, jak wyszłam z sali kinowej?

W roli głównej występuje Ryan Reynolds i muszę stwierdzić, że dobrano go idealnie do tej roli. I nie wyobrażam sobie teraz w niej nikogo innego. To on dodaje pewnego rodzaju pikantności do filmu. Oraz jaj bohaterowi. W sumie cała obsada została świetnie dobrana do swoich ról. Morena Baccarian jako Vanessa, czyli ukochana Deadpoola, pokazuje, że nie każda kobieta jest bezbronna. Ed Skerin jako Ajax/Francis to typowy złoczyńca, zwłaszcza jego mimika twarzy to sugerowała.


Już od samego początku można spodziewać się, że będzie humor… I to dużo humoru. Wystarczy nawet obejrzeć zwiastun. Czasami można było pośmiać się z tekstów jakie wypowiada Deadpool, a czasami z tego co robi. Było nas trochę na sali i każdy albo się śmiał, albo uśmiechał pod nosem – nie szło tego nie robić. Czasami sytuacje były tak dwuznaczne, że można było popłakać się ze śmiechu. Ogromny plus za taką dawkę humoru. Twórcom udało się świetnie połączyć właśnie komedię z filmem akcji – dawno nie widziałam czegoś tak genialnego. Gdyż właśnie oprócz humoru, mamy do czynienia z wybuchami, pościgami oraz walką z „tymi złymi”. I jak zazwyczaj tego nie lubię, gdyż czasami twórcy z tymi fragmentami przesadzają, tutaj było do bardzo dobrze wyważone.

Cieszę się, że film zobaczyłam. Był to jeden z najlepszych jakie było mi obejrzeć  z uniwersum Marvela.

Zwiastun:


Reżyseria: Tim Miller
Scenariusz: Rhett Reese, Paul Wernick
Gatunek: Akcja, Sci-Fi
Producent: Kanada, USA
Premiera: 12 lutego 2016 (Polska)/21 stycznia 2016 (świat)
Czas trwania: 1h 48min

Obsada:
Ryan Reynolds – Wade Wilson/Deadpool
Morena Baccarian – Vanessa Carlysle
Ed Skrein – Francis/Ajax
T. J. Miller – Jack Hammer/Weasel
Gina Carano – Angel Dust
Brianna Hildebrand – Ellie Phimister/Negasonic Teenage Warhead
Stefan Kapicic – Piotr Rasuptin/Colossus (głos)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku/Czytelniczko!
Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że Wam się podoba :D A skoro już tu zajrzałeś/aś zostaw proszę po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi bardzo miło przeczytać każdy i postaram się odpowiedzieć na wszystkie. Będą one także świetną zachętą do dalszej pracy :D. A jeśli masz jakieś pytanie - nie bój się go zadać ;)
Grace Holloway