Strony

04 września 2016

A. G. Riddle - Gen atlantydzki



Największa tajemnica wszechczasów... Historia pochodzenia człowieka zostanie ujawniona. 70.000 lat temu ludzkość niemal wymarła. Przeżyliśmy, ale nikt nie wie jak.
Aż do teraz. Odliczanie do następnego etapu ewolucji człowieka właśnie się rozpoczyna. Tym razem ludzkość może tego nie przetrwać…

„Szczęście czasem sprzyja człowiekowi, czasem nie, powraca falami, zupełnie jak morze, tak to już jest. Nie należy zadręczać się sprawami, na które nie ma się wpływu.”

Książką byłam zainteresowana od momentu, kiedy pojawiła się jej zapowiedź, więc gdy tylko została dostarczona do biblioteki, musiałam ją przeczytać.

W „Genie atlantydzkim” można wyróżnić dwóch głównych bohaterów – Davida Vale’a oraz Kate Warner. Kobieta to naukowiec, który zajmuje się badaniami nad autyzmem. David to agent, który od dziesięciu lat próbuje powstrzymać tajemniczą organizację o nazwie Immari, która jest odpowiedzialna za śmierć tysiąca ludzi. Bohaterowie to silne postacie, z którymi bardzo szybko idzie się zżyć. Zarówno Kate jaki i Davida polubiłam, gdyż wydawali mi się oni niezwykle realni. Oboje są zdolni do ogromnych poświęceń w imię tego co wierzą, a także dla swoich bliskich.

W czytaniu niezwykle bardzo przeszkadzały literówki, gdyż niektóre fragmenty musiałam czytać po kilka razy, żeby móc zrozumieć o co w ogóle tam chodzi. Jednak pomimo tego i dzięki krótkim rozdziałom „Gen atlantydzki” czyta się niezwykle szybko. Początkowo wątki, które wydają się nie mieć nic wspólnego ze sobą, łączą się w jedną całość. Autor potrafi zaskakiwać. Za ogromny plus można uznać pomysł stworzenia ludzkości oraz jego dalszy rozwój. Niezwykle emocjonujący koniec nie pozwoli mi nie sięgnąć po dalsze części, które mam nadzieję pojawią się jak najszybciej.
 

Moja ocena: 5/6

Tytuł: Gen atlantydzki
Tytuł oryginalny: The Atlantis Gene
Seria: Zagadka pochodzenia/The Origin Mistery #1
Autor: A. G. Riddle
Premiera: 13.04.2016r.
Ilość stron: 560
Wydawca: Wydawnictwo Jaguar
Cena: 43,90 zł



Gen atlantydzki | Zaraza | The Atlantis World
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku/Czytelniczko!
Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że Wam się podoba :D A skoro już tu zajrzałeś/aś zostaw proszę po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi bardzo miło przeczytać każdy i postaram się odpowiedzieć na wszystkie. Będą one także świetną zachętą do dalszej pracy :D. A jeśli masz jakieś pytanie - nie bój się go zadać ;)
Grace Holloway