Strony

08 sierpnia 2015

Kiersten White - Normalne marzenia

Mnóstwo się zmieniło odkąd Evie odeszła z Międzynarodowej Agencji Nadzoru nad Istotami Paranormalnymi ze swoim nowym chłopakiem Lendem. Wreszcie jest tak jak zawsze chciała – normalnie. Zupełnie normalne liceum, zupełnie normalna praca po szkole. Ale zupełnie nienormalna przeszłość Evie nie pozwala o sobie zapomnieć i zjawia się pod postacią Retha - jej byłego chłopaka-elfa. Już wystarczająco przerażające jest to, co Reth przed nią odkrywa. A teraz jeszcze wybucha wojna wśród paranormali i tak się fatalnie składa, że stawką w niej jest… Evie.
A tak marzyła, żeby wszystko było normalnie…


Pierwszy tom zachwycił mnie swoim urokiem, więc nie mogłam oprzeć się pokusie sięgnięcia po „Normalne marzenia”. I czy było tak dobrze jak wcześniej?

Evie zawsze marzyła o normalności, więc kiedy ją dostała, powinna się cieszyć i tak było przez chwilę, a potem marudzi, że się nudzi. Ogólnie w tym tomie jest pełna sprzeczności, co mnie strasznie irytowało. Jest też Lend i to on w większej mierze jest taki sam, co w „Paranormalności”. Poznajemy też historię Arianny, która pojawiła się pod koniec poprzedniego tomu. Polubiłam ją za jej charakter, który momentami był mroczny. Jest też i nowy bohater – Jack. Zwariowany, nastoletni chłopak, którego wychowały elfy. Nie potrafiłam jakoś wyrobić sobie zdania na jego temat.

Autorka zamiast skupić się na akcji, która została zapowiedziana w opisie, i którą dostajemy praktycznie na sam koniec, zrobiła z książki sam romans, gdyż prawie wszystko kręci się wokół związku Evie i Lenda. Żeby nie było, nie wszystko było złe. Znowu pojawia się mój ukochany humor i z łatwością można było się pośmiać. Były też fragmenty zaskakujące, rozwiązujące parę sekretów czy trzymające w napięciu.

Tak samo jak w pierwszym tomie, język książki jest lekki i przyjemny w odbiorze, ale strasznie sporo było literówek, które przeszkadzały mi w czytaniu.

Podsumowując. Lekko się zawiodłam. Po pierwszym tomie spodziewałam się czegoś o wiele lepszego, mam nadzieję, że autorka poprawi się w ostatniej części.

Moja ocena: 3+/6

Tytuł: Normalne marzenia
Tytuł oryginalny: Supernaturally
Seria: Paranormalność/Paranormalcy #2
Autor: Kiersten White
Premiera: 2.04.2013r.
Ilość stron: 256
Wydawca: Wydawnictwo Amber
Cena: 32,90 zł

Paranormalność | Normalne marzenia | Endlessly


Recenzja bierze udział w wyzwaniach: Czytam fantastykę, Książkowe porządki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku/Czytelniczko!
Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że Wam się podoba :D A skoro już tu zajrzałeś/aś zostaw proszę po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi bardzo miło przeczytać każdy i postaram się odpowiedzieć na wszystkie. Będą one także świetną zachętą do dalszej pracy :D. A jeśli masz jakieś pytanie - nie bój się go zadać ;)
Grace Holloway