Strony

09 lipca 2015

Wyzwanie "Książkowe porządki"

Zostałam zaproszona przez Little Decoy do jej ciekawego wyzwania pt. „Książkowe porządki”. Wyzwanie polega na wybraniu 10 pozycji ze swojej biblioteczki, które zalegały na półce do tej pory (jedne dłużej, drugie krócej) i przeczytanie ich w ciągu trzydziestu najbliższych dniu. Moje wyzwanie trwa od 9 lipca 2015 do 9 sierpnia 2015.

A oto co wybrałam:
  • Stephen King „Zielona mila”;
  • Christopher Paolini „Najstarszy”;
  • Christopher Paolini „Brisingr”;
  • Christopher Paolini „Dziedzictwo”;
  • Stephen King „Cztery pory roku”;
  • Ally Condie „Dobrani”;
  • Libba Bray „Wróżbiarze”;
  • Kirsten White „Normalne marzenia”;
  • Dmitry Glukhovsky „Czas zmierzchu”;
  • J. K. Rowling „Trafny wybór".



    To i tak nie wszystkie książki, które posiadam a jeszcze nie przeczytałam. A jakie są wasze zaległości? Duże? Małe?

3 komentarze:

  1. Sama mam na półce "Dobranych", ale od niedawna i jeszcze nie zabrałam się do czytania ;) Ambitne plany, najbardziej interesują mnie "Wróżbiarze" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Zieloną Milę, za tę książkę kochałam dawniej Kinga, choć obecnie mam do niego dość chłodny stosunek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do Kinga mam mieszane uczucia, czasami nie rozumiem tej fascynacji jego twórczością... Niektóre książki fajnie się czytało, a kolejne już nie.

      Usuń

Drogi Czytelniku/Czytelniczko!
Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że Wam się podoba :D A skoro już tu zajrzałeś/aś zostaw proszę po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi bardzo miło przeczytać każdy i postaram się odpowiedzieć na wszystkie. Będą one także świetną zachętą do dalszej pracy :D. A jeśli masz jakieś pytanie - nie bój się go zadać ;)
Grace Holloway