Strony

18 marca 2014

Amanda Hocking - Przywrócona

Wendy, następczyni tronu królestwa, musi poddać się Vittrze. To jedyny sposób, żeby ocalić Trylle przed ich śmiertelnym wrogiem i zapobiec krwawej wojnie z niepokonanym przeciwnikiem. Lecz myśl o tym, że przyjdzie jej opuścić miejsce, które stało się jej domem, jest nie do zniesienia...

Pożegnała się już ze swoją pierwszą miłością, czy teraz przyjdzie jej poświęcić drugą? Czy będzie musiała wyrzec się uczucia do Lokiego, tak jak wcześniej wyrzekła się miłości do Finna? Czy czeka ją najtrudniejszy wybór: z którym z nich zostanie na zawsze…

Jeśli tylko ich magiczny świat ma przed sobą jakieś „na zawsze”. Przyszłość Trylli leży w rękach Wendy - pod warunkiem że odważy się o nią walczyć…



"Nie rób wszystkiego, co mówi ci serce, ale go słuchaj. Czasami ma rację."

Wendy kończy osiemnaście lat i ma już prawie całe królestwo na głowie. Z jej matką jest coraz gorzej i po jej śmierci dziewczyna obejmie tron. Ale czy jest na to gotowa?

Przywrócona” to ostatnia część trylogii o Tryllach i według mnie najmniej ciekawa. Jakoś poprzednie części mnie bardziej oczarowały od tej. Może to z tego powodu, że akurat oczekiwałam czegoś więcej. Książka pochłania i można ją „zjeść” w jeden wieczór. Bohaterowie zostali ciekawie wykreowani. Najbardziej polubiłam Lokiego i to, że wprowadzał swoją postawą humor. Trochę mnie to zaczyna powoli denerwować, że w każdej powieści musi być trójkąt miłosny, jakby autorzy nie mogli się od tego powstrzymać. No, ale cóż, nie możemy na to nic poradzić. Niestety czytając ją już od samego początku można domyślić się co się będzie później działo i to jest ogromy minus. Nie jest to może zbyta ambitna lektura, jednak warto ją przeczytać, gdyż można oderwać się od wszystkiego co nas otacza.

"- Nie spałeś - Śmiałam się.- Nie pamiętasz co się stało?
Zmarszczył brwi, przypominał sobie i w jego oczach błysnęło zrozumienie.
- Pamiętam... - Dotknął mojej twarzy - Pamiętam, że cię kocham.
Pochyliłam się, mocno pocałowałam go w usta. Przytulił mnie do siebie."
 
Moja ocena: 4/6

Tytuł: Przywrócona
Tytuł oryginalny: Ascend
Seria: Trylogia Trylle #3 (oryg. Trylle #3)
Autor: Amanda Hocking
Premiera: 3.07.2013r.
Ilość stron: 304
Wydawca: Wydawnictwo Amber
Cena: 35,80 zł

Recenzja bierze udział w wyzwaniu:
 http://magicznyswiatksiazki.pl/czytam-fantastyke-2014/




2 komentarze:

  1. Mnie również te trójkąty wkurzają :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Może według autorki to sprawia, że książka robi się ciekawsza? Pasowałoby zapytać :D

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku/Czytelniczko!
Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że Wam się podoba :D A skoro już tu zajrzałeś/aś zostaw proszę po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi bardzo miło przeczytać każdy i postaram się odpowiedzieć na wszystkie. Będą one także świetną zachętą do dalszej pracy :D. A jeśli masz jakieś pytanie - nie bój się go zadać ;)
Grace Holloway