Strony

08 lipca 2014

Filmu na podstawie "Szeptem" na razie nie będzie

Becca Fitzpatrick umieściła na swoim blogu wiadomość dla fanów “Szeptem”, którzy z utęsknieniem czekali na ekranizację tej powieści:

Chciałabym poświęcić moment i podziękować każdemu z Was za ogromne wsparcie dotyczące zekranizowania „Szeptem”. Wasza miłość i pasja do tego projektu są ogromne! A ja mam kilka news’ów, którymi mogę się z Wami podzielić. Jednakże nie są to chyba newsy, które chcielibyście usłyszeć.
Zdecydowałam, że nie jest to teraz najlepszy moment na pójście dalej z ekranizacją „Szeptem” i nie odnowiłam kontraktu z LD Entertainment. Wiem, że będziecie tym rozczarowani. Ale mam nadzieję, że ufacie mi co do podjęcia dobrej decyzji w związku z Patchem i Norą. Nie mówię, że film nigdy nie ujrzy światła dziennego, ale na pewno tym razem nie ruszy to dalej.”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku/Czytelniczko!
Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że Wam się podoba :D A skoro już tu zajrzałeś/aś zostaw proszę po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi bardzo miło przeczytać każdy i postaram się odpowiedzieć na wszystkie. Będą one także świetną zachętą do dalszej pracy :D. A jeśli masz jakieś pytanie - nie bój się go zadać ;)
Grace Holloway