Strony

10 maja 2013

Stosik majowy

Wczoraj wybrałam się do Częstochowy na małe zakupy. I oto co udało mi się zakupić.


Od lewej:
- "Prochy" Ilsa J. Bick --> czytałam, ale to nie była moja książka, a spodobała mi się tak bardzo, że chciałam ją mieć na własność. Jedyne 9,50 zł;
- "Żelazna Córka" Julie Kagawa --> tom drugi "Żelaznego Dworu". Jedyne 8,00 zł;
- "Żelazny Król" Julie Kagawa --> tom pierwszy "Żelaznego Dworu" również za 8,00 zł;
- "Córka dymu i kości" Laini Taylor --> rzuciła się w oczy i dlatego ją wzięłam. Tylko 7,50 zł;
- "Angelfall" Susan Ee --> już zaczęłam ją czytać.. Naprawdę wciąga. -30% w Matrasie;
- Miasto upadłych aniołów" Cassandra Clare --> przeczytałam pierwsze trzy tomy i muszę dokończyć tą serię. Empik, promocja 1+1;
- "Miasto zagubionych dusz" Cassandra Clare --> również Empik, promocja 1+1.

Kiedy znajdę czas, by to przeczytać... 

3 komentarze:

  1. O rany. Masz w stosiku same moje ulubione tytuły!Czytałam tylko Angelfall i Córkę dymu i kości. Za Dary Anioła zamierzam się zabrać. Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, ale trafiłaś na promocje ;) Zazdroszczę "Córki dymu i kości". "Angelfall" również mam i jestem w trakcie lektury. Cóż mogę powiedzieć? Wciąga niesamowicie! ;)
    Pozdrawiam,
    Monika

    PS Dodałam się do obserwatorów, jak chcesz wpadnij do mnie:
    http://ksiazka-na-kazdy-dzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miasto Upadłych Aniołów i Miasto Zagubionych dusz również posiadam, kupiłam dwa tygodnie temu, gdybym wiedziała o promocji, poczekałabym...
    Przyjemnej lektury:)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku/Czytelniczko!
Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że Wam się podoba :D A skoro już tu zajrzałeś/aś zostaw proszę po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi bardzo miło przeczytać każdy i postaram się odpowiedzieć na wszystkie. Będą one także świetną zachętą do dalszej pracy :D. A jeśli masz jakieś pytanie - nie bój się go zadać ;)
Grace Holloway