Strony

21 stycznia 2016

Kami Garcia & Margaret Stohl - Niebezpieczne istoty


Ridley to bardzo, bardzo niegrzeczna dziewczynka. Nie można jej ufać, a co gorsza, nie można zaufać też sobie, gdy jest się obok niej. Jej chłopak Link to muzyk rockowy. Razem wyjeżdżają do nowego Jorku, gdzie Link ma nadzieję rozpocząć karierę. Wkrótce okazuje się, że może to być ich ostatnia podróż, bo cena za ich życie jest bardzo wysoka…

Tym razem głównymi postaciami są Link i Ridley, a Lena i Ethan przewijają się gdzieś z boku. Z tymi bohaterami miałam jednak problem, ponieważ nie potrafiłam się do nich przekonać. Nie potrafię też powiedzieć, czy ich polubiłam, czy też wręcz odwrotnie. W ogóle mi do siebie nie pasowali. Ciągle się rozchodzili, by po chwili się zejść.

Aby dobrze rozumieć "Niebezpieczne istoty" powinno się przeczytać ostatni tom "Pięknych Istot", który, niestety, nie został wydany w naszym kraju. Ponieważ pojawiają się właśnie odniesienia do "Beautiful Redemption" i mogą nam zdradzić to co się działo właśnie w niej działo. Miałam też wrażenie, że autorki powróciły do świata Obdarzonych ze względu na zyski jakie przyniosły im poprzednie cztery części. „Niebezpieczne istoty” to nie jedyna seria, w której powracają do magicznej rzeczywistości.

Wstęp do „Niebezpiecznych istot” sprawił, że spodziewałam się czegoś innego i ciekawego, gdyż to sama Ridley zwracała się do czytelnika. Jednak niestety na tym się skończyło. Kami Garcia i Margaret Stohl zamiast wymyślić jakieś nowe niebezpieczeństwo, wracają do tego co znajome, a szkoda, bo można było

Wygląda na to, że znalazłam same minusy, ale to chyba wina pory w jakiej ją czytałam. „Niebezpieczne istoty” nie są książką złą, ale ani też dobrą. Jakoś nie odczuwałam większych emocji przy czytaniu tej pozycji. Dopiero ostatnie strony wywołały u mnie ciekawość i to ze względu na nie sięgnę po „Niebezpieczne złudzenie”.

Moja ocena: 3+/6

Tytuł: Niebezpieczne istoty
Tytuł oryginalny: Dangerous Creatures
Seria: Niebezpieczne istoty/Dangerous Creatures #1
Autor: Kami Garcia & Margaret Stohl
Premiera: 3.12.2014r.
Ilość stron: 336
Wydawca: Wydawnictwo Feeria Young
Cena: 34,90 zł

Niebezpieczne istoty | Niebezpieczne złudzenie

Recenzja bierze udział w wyzwaniu: Czytam fantastykę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku/Czytelniczko!
Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że Wam się podoba :D A skoro już tu zajrzałeś/aś zostaw proszę po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi bardzo miło przeczytać każdy i postaram się odpowiedzieć na wszystkie. Będą one także świetną zachętą do dalszej pracy :D. A jeśli masz jakieś pytanie - nie bój się go zadać ;)
Grace Holloway