Strony

18 grudnia 2013

Serialowo: Witches of East End

Serial skupia się na losach Joanny Beauchamp i jej dwóch córek, Freyi oraz Ingrid. Kobieta skrywa przed nimi sekret, że jest czarownicą, a one mają tajemnicze moce. Prowadzi dość normalne życie w małym miasteczku, ucząc dzieci w szkole plastyki. Spokojne życie ulega zmianie kiedy jej córkom zagraża niebezpieczeństwo. W tej sytuacji Joanna wyznaje córkom prawdę, chcąc je nauczyć tego co sama potrafi.

Uwielbiam filmy i seriale gdzie występuje jakakolwiek magia, więc gdy natrafiłam na „Witches of East End” postanowiłam go obejrzeć. Na początku nic ciekawego się nie dzieje, ale później, z odcinka na odcinek, akcja staje się coraz bardziej ciekawsza. Producenci postarali się o to, żeby widz nie domyślił się szybko, kto stwarza to niebezpieczeństwo. Równie ciekawym pomysłem było ukazanie tego, skąd wywodzi się cała rodzina Beauchamp – w życiu bym się nie spodziewała takiego obrotu spraw. Większość sezonu sprowadza się właśnie do odkrycia, kto jest zagrożeniem oraz związkiem Freyi z Dashem. Może się to wydawać nudne, ale jest parę innych wątków, które są naprawdę ciekawe. Nie będę ich zdradzać, gdyż musiałabym spojlerować.

Co do postaci. Moją szczególną uwagę zwróciła dwójka bohaterów: Freya i Killian. Oni od początku byli moimi faworytami w serialu. Cały czas im kibicowałam. Trochę irytował mnie Dash, który, miałam wrażenie, uważał się za ideał. Również na początku nie przepadałam za Ingrid, ale potem się jakoś do niej przekonałam.

Serial oglądało się przyjemnie. Ostatni odcinek sezonu był naprawdę niezły. Stacja Lifetime zamówiła drugi sezon. Mam nadzieję, że pojawi się szybko i rozwiną się dalsze wątki, które zostały urwane.

Moja ocena: 4-/6

Premiera serialu: 6 października 2013 r.

Liczba odcinków w sezonie 1: 10

Liczba sezonów: ?

Czas trwania odcinka: ok. 42 min

Obsada:
Julia Ormond – Joanna Beauchamp
Jenna Dewan-Tatum – Freya Beauchamp
Rachel Boston – Ingrid Beauchamp
Eric Winter – Dash Gardiner
Mädchen Amick – Wendy Beauchamp
Daniel DiTomasso – Killian Gardiner
Virginia Madsen – Penelope Gardiner


Na podstawie powieści Melissy de la Cruz w Polsce wydanej pod tytułem „Zapach spalonych kwiatów” (ang. Witches of East End)

Zwiastun:
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku/Czytelniczko!
Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że Wam się podoba :D A skoro już tu zajrzałeś/aś zostaw proszę po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi bardzo miło przeczytać każdy i postaram się odpowiedzieć na wszystkie. Będą one także świetną zachętą do dalszej pracy :D. A jeśli masz jakieś pytanie - nie bój się go zadać ;)
Grace Holloway