Strony

02 grudnia 2015

Podsumowanie listopada



Ale ten czas leci... przed nami ostatni miesiąc roku. Listopad był dosyć ciężki i czasu na czytanie nie było za dużo… Na szczęście zbliżają się święta i trochę wolnego, więc można będzie to nadrobić. W tym miesiącu udało mi się zarazić manią czytelniczą dwie koleżanki i jestem z tego bardzo dumna ;D.

Do mojej biblioteczki dołączyły tylko dwie pozycje:
1.  „Ocalenie Callie i Kaydena” Jessici Sorensen, które wygrałam na blogu (coś się ostatnio do mnie szczęście uśmiechnęło);
2.  „Akademia wampirów” Richelle Mead, zakupione w Dedalusie, ale niestety w tej obrzydliwej, różowej okładce. Mam nadzieję, że będzie ciekawsza od filmu.

Wzięłam także udział w konkursie organizowanym przez Wydawnictwo Amber, w którym można było wygrać podpisaną trylogię „Niezgodnej” i udało mi się :) Nie mogę się doczekać, kiedy książka przyjdzie do mnie :D mam nadzieję, że przed świętami, taki miły prezent pod choinkę…

Powróciłam w listopadzie także do recenzowania ekranizacji powieści i w grudniu na pewno pojawi się recenzja serialu „ Miasteczko Wayward Pines” oraz dwóch filmów „Igrzyska Śmierci. Kosogłos cz. II” oraz „Boy 7”.

Listopad w liczbach:
Ilość przeczytanych książek: 8
Ilość przeczytanych stron: 2622
Ilość stron przeczytanych w ciągu dnia: ~87
Ilość książek przeczytanych w ramach wyzwania „Czytam fantastykę”: 4
Ilość książek przeczytanych w ramach wyzwania „Czytam zekranizowane powieści”: 2

A jak wy wspominacie listopad? Ile książek udało się wam przeczytać?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku/Czytelniczko!
Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że Wam się podoba :D A skoro już tu zajrzałeś/aś zostaw proszę po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi bardzo miło przeczytać każdy i postaram się odpowiedzieć na wszystkie. Będą one także świetną zachętą do dalszej pracy :D. A jeśli masz jakieś pytanie - nie bój się go zadać ;)
Grace Holloway