Strony

29 lipca 2014

L. A. Weatherly - Płomień anioła

Anioły – najpiękniejsze istoty nie z tego świata – są wokół nas. A co jeśli nie są tymi, za które ich uważamy i powoli niszczą ludzkość? Jedynie Willow posiada moc potrzebną do pokonania złowrogiego Kościoła Aniołów, który nie cofnie się przed niczym, żeby ją unieszkodliwić. Lecz Willow nie działa samotnie. Wspiera ją ukochany Alex - wyszkolony Zabójca Aniołów. Kiedy więc Alex jednoczy siły z grupą innych ZA, dziewczyna czuje się straszliwie osamotniona. Wkrótce, w niezwykłych okolicznościach, spotyka Seba. Chłopak poszukiwał Willow przez całe życie, ponieważ jest, tak jak ona, półaniołem...


O mało nie zeszłam na zawał, gdy zobaczyłam „Płomień anioła” w zapowiedziach, gdyż powoli traciłam już nadzieję na jego wydanie. Pierwszy tom - „Anioł” zdążył się już zakurzyć na półce, więc postanowiłam, że jak tylko pojawi się w sklepach to muszę go mieć.

Byłam niezmiernie ciekawa dalszych przygód Willow i Alexa. Podobnie jak w „Aniele” mamy różnych narratorów: Willow, Alexa, Raziela oraz naszego nowego bohatera – Seba. Willow i Alex nie zmieniają się za bardzo od poprzedniego tomu. To nadal szalenie zakochana w sobie para, która zrobi dla siebie wszystko. Willow jest niesamowicie uparta i wie czego pragnie od życia. Raziel to bezwzględny i rządny władzy anioł, który zabiłby wszystkich, aby osiągnąć cel. Dosyć dużo dowiadujemy się o przeszłości Seba i tym przez co musiał przejść, gdy był dzieckiem. Jest to dosyć ciekawa postać. Mam nadzieję, że w kolejnym tomie autorka poświęci mu trochę więcej czasu. L. A. Weatherly wprowadza również innych bohaterów. Nie wszystkich polubiłam, ale nie było źle.

Jak tylko przeczytałam opis, pomyślałam tylko: „o nie, tylko niech nie pojawi się kolejny trójkąt miłosny”. Jaka była moja ulga, gdy okazało się, że naprawdę autorka odrzuciła ten pomysł. Akcja książki nie mknie jak szalona. Pani Weatherly w większej części skupia się na ukazaniu szkolenia nowych Zabójców Aniołów. Z szybszym tempem akcji mamy do czynienia dopiero pod koniec powieści. Ten tom został zakończony o wiele ciekawiej niż wcześniejszy. Dobrze, że na finałową część nie będziemy musieli czekać następne dwa lata, bo ma zostać wydana już w październiku.

Moja ocena: 4-/6

Tytuł: Płomień anioła
Tytuł oryginalny: Angel Fire
Seria: Anioł/Angel #2
Autor: L. A. Weatherly
Premiera: 28.05.2014r.
Ilość stron: 512
Wydawca: Wydawnictwo Świat Książki
Cena: 37,90 zł


Recenzja bierze udział w wyzwaniu:
http://magicznyswiatksiazki.pl/czytam-fantastyke-2014/


Anioł | Płomień anioła | Angel Fever

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku/Czytelniczko!
Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że Wam się podoba :D A skoro już tu zajrzałeś/aś zostaw proszę po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi bardzo miło przeczytać każdy i postaram się odpowiedzieć na wszystkie. Będą one także świetną zachętą do dalszej pracy :D. A jeśli masz jakieś pytanie - nie bój się go zadać ;)
Grace Holloway