Strony

01 listopada 2015

Podsumowanie października

No i nadszedł listopad. Październik był dosyć ciężkim miesiącem, gdyż zaczął się nowy rok akademicki i to od razu z wielkim hukiem – sporo nauki, spędzanie w innym mieście dnia od rana do wieczora, a przez co brak czasu, żeby coś więcej przeczytać.

W końcu założyłam fan page na Facebooku (dopiero po trzech latach, nadal nie jestem przekonana do tych wszystkich portali społecznościowych) i jeszcze raz zachęcam do polubienia go (KLIK). Będą pojawiać się na nim rzeczy, których może nie będzie można znaleźć na blogu.

W październiku udało mi się pojechać na Targi Książki w Krakowie! Była to moja pierwsza wizyta na takim wydarzeniu i chociaż nie udało mi się spędzić tam dużo czasu, gdyż nie pozwalała na to odległość jaka mnie dzieli (ok. 150-160 km), a musiałam wracać tego samego dnia i obiecałam jeszcze bratu, że pokażę mu tę dawną stolicę, nie żałuję, a w przyszłym roku, jeśli będę miała możliwość, to pojawię się na 100% i oczywiście na dłuższy czas (z tragarzem i większą ilością gotówki :D).


Październik w liczbach:
Ilość przeczytanych książek: 10
Ilość przeczytanych stron: 3217
Ilość stron przeczytanych w ciągu dnia: ~103
Ilość książek przeczytanych w ramach wyzwania „Czytam fantastykę”: 4
Ilość książek przeczytanych w ramach wyzwania „Czytam zekranizowane powieści”: 0


A Wam jak minął październik? Na co czekacie najbardziej w listopadzie?


4 komentarze:

  1. Wynik naprawdę bardzo dobry, gratuluję :) Życzę powodzenia w nowym miesiącu :)
    Thievingbooks

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wynik, gratuluję :) nie pamiętam kiedy po raz ostatni przeczytałam tyle książek w ciągu miesiąca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Czasami czytam więcej, a czasami mniej - to zależy od czasu :D

      Usuń

Drogi Czytelniku/Czytelniczko!
Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że Wam się podoba :D A skoro już tu zajrzałeś/aś zostaw proszę po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi bardzo miło przeczytać każdy i postaram się odpowiedzieć na wszystkie. Będą one także świetną zachętą do dalszej pracy :D. A jeśli masz jakieś pytanie - nie bój się go zadać ;)
Grace Holloway