Strony

01 czerwca 2016

Podsumowanie maja + zdobycze majowe



W maju było dosyć sporo wolnego, więc i można było czytać.

Maj w liczbach:
Ilość przeczytanych książek: 9
Ilość przeczytanych stron: 3780
Ilość stron przeczytanych w ciągu dnia: ~122
Ilość książek przeczytanych w ramach wyzwania „Czytam fantastykę”: 5
Ilość książek przeczytanych w ramach wyzwania „Czytam opasłe tomiska 2016”: 4

Do mojej biblioteczki trafiły nowe pozycje:
   1.  J. R. R. Tolkien „Władca pierścieni” – film widziałam niejednokrotnie, więc pora na jego pierwowzór;
  2.  Kelley Armstrong „Ugryziona” – widziałam 3 sezony serialu, więc z chęcią poznam, co zainspirowało twórców do jego powstania;
  3.  Alyxandra Harvey „Księżniczka wampirów” – słyszałam o tej serii już dawno i zbiera dosyć dobre opinie;
   4.  Leonie Swann „Triumf owiec”;
   5.  Leonie Swann „Sprawiedliwość owiec”;
   6.  Michał Gołkowski „Komornik” – prezent urodzinowy, recenzja pojawi się już wkrótce;
    7.  Lee Child „Siła perswazji”;
    8.  Lee Child „Nieprzyjaciel”;
9. Lee Child "Jednym strzałem".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku/Czytelniczko!
Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że Wam się podoba :D A skoro już tu zajrzałeś/aś zostaw proszę po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi bardzo miło przeczytać każdy i postaram się odpowiedzieć na wszystkie. Będą one także świetną zachętą do dalszej pracy :D. A jeśli masz jakieś pytanie - nie bój się go zadać ;)
Grace Holloway