Strony

01 kwietnia 2015

Podsumowanie marca + stosik

Pod koniec lutego obawiałam się, że w marcu nie będę miała zbyt dużo czasu na czytanie, pisanie oraz wstawianie recenzji, ale na szczęście się pomyliłam.

Przy okazji zamawiania podręcznika na uczelnie w marcu do mojej biblioteczki dołączyło również kilka pozycji. A oto i one:


 Od dołu:
- L. A. Weatherly "Zemsta anioła"
- Moira Young "Dzikie serce"
- Moira Young "Gniewna gwiazda" - pierwszy tom tej trylogii niezmiernie mi się spodobał więc postanowiłam dokupić od razu resztę serii ;)
- Jacqueline Carey "Santa Olivia" - mam nadzieję, że będzie ciekawa, a jak nie to trudno i tak kosztowała grosze :)
- Susan Beth Pfeffer "Ocaleni. Życie, które znaliśmy" - książka oczarowała mnie i postanowiłam, że muszę ją mieć na własność ;D
- Dan Wells "Partials" - powieść również czytałam już jakiś czas temu, ale spodobała mi się, a kwota 3,30 to nie jakaś wielka suma :D

Marzec w liczbach:
Ilość przeczytanych książek: 12
Ilość przeczytanych stron: 4655
Ilość stron przeczytanych w ciągu dnia: ~150


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku/Czytelniczko!
Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że Wam się podoba :D A skoro już tu zajrzałeś/aś zostaw proszę po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi bardzo miło przeczytać każdy i postaram się odpowiedzieć na wszystkie. Będą one także świetną zachętą do dalszej pracy :D. A jeśli masz jakieś pytanie - nie bój się go zadać ;)
Grace Holloway