Strony

01 maja 2015

Podsumowanie kwietnia

I już kolejny miesiąc za nami. Ostatnio, rozmyślając, stwierdziłam, że stałam się bardzo leniwa, ale nie w kwestii czytania książek (to, miejmy nadzieję, nigdy się nie zmieni :D), ale w innych kwestiach już tak – zwłaszcza w kwestiach nauki. Jak na razie utrzymuję stały poziom w czytelnictwie i jak zwykle przeważa fantastyka, a zwłaszcza postapokalipsa i dystopia. Chyba mi się to nie znudzi ;). Na półkę przybyły dwie pozycje: „Kto wiatr sieje” Virginii C. Andrews i „Czas apokalipsy” Dmitry'ego Glukhovsy'ego. No i przez to pojawił się odwieczny problem bibliofila – brak miejsc na półkach. 

Co ciekawego zapowiada się w maju?
W kinach:
- Avengers: Czas Ultrona - 7 maja 2015r. 
- Mad Max: Na drodze gniewu - 22 maja 2015r. 
- Kraina jutra - 29 maja 2015r. ,,

No i oczywiście najnowsza produkcja stacji FOX: "Wayward Pines" - chociaż pierwszy odcinek jest już możliwy do obejrzenia w Internecie i muszę przyznać, że zapowiada się ciekawie. 

Kwiecień w liczbach:
Ilość przeczytanych książek: 12
Ilość przeczytanych stron: 4964
Ilość stron przeczytanych w ciągu dnia: ~165

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku/Czytelniczko!
Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że Wam się podoba :D A skoro już tu zajrzałeś/aś zostaw proszę po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi bardzo miło przeczytać każdy i postaram się odpowiedzieć na wszystkie. Będą one także świetną zachętą do dalszej pracy :D. A jeśli masz jakieś pytanie - nie bój się go zadać ;)
Grace Holloway