Strony

01 września 2015

Podsumowanie sierpnia + zdobycze sierpniowe

No i mamy już wrzesień, chociaż na zewnątrz nie da się tego odczuć, bo już jest prawie 30 stopni. Dla wielu dzisiejszy dzień wiąże się z powrotami do szkół, ja jeszcze mam miesiąc błogiego lenienia się, czyli sporo czasu na czytanie, bo od października pewnie się trochę on ograniczy, jak wrócę na uczelnię.

Sierpień w liczbach:
Ilość przeczytanych książek: 13
Ilość przeczytanych stron: 6334
Ilość stron przeczytanych w ciągu dnia: ~204
Ilość książek przeczytanych w ramach wyzwania „Czytam fantastykę”: 11
Ilość książek przeczytanych w ramach wyzwania „Czytam zekranizowane powieści”: 3

W sierpniu także na moją półkę trafiło 8 nowych pozycji. A oto i one: 

 
  1. Kass Morgan „Misja 100” - książkę czytałam w oryginale, ale nie mogłam się nie skusić i nie mieć jej w wydaniu w języku polskim.
  2. Alexandra Bracken „Mroczne umysły” - naczytałam się wielu pozytywnych recenzji i sama jestem ciekawa, czy mi się spodoba.
  3. Dee Shulman „Gorączka 1” - drugą część zakupiłam kilka miesięcy temu, więc jak pojawiła się szansa zakupienia pierwszego tomu, to się skusiłam.
  4. Eve Silver „Gra. Impuls” - słyszałam o tej książce i miałam na nią ochotę zanim została wydana w Polsce.
  5. Belen Martinez Sanchez „Dzień, w którym umarłam”.
  6. Jeff VanderMeer trylogia „Southern Reach” - skusiłam się na zakup całej trylogii na raz i mam nadzieję, że się nie zawiodę.

Co polecacie z tych zbiorów? Po co sięgnąć najpierw? Nie wiem, kiedy ja to wszystko przeczytam, skoro zostały mi jeszcze książki zakupione wcześniej, bo zawsze jak pójdę do biblioteki to wynajdę całe stosiska i jakimś sposobem one zawsze mają pierwszeństwo.

A wam jak minął sierpień?

2 komentarze:

  1. Skoczyłam "Mroczne umysły" jakiś tydzień temu i jestem pozytywnie zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak skończę to, co aktualnie czytam to chyba sięgnę właśnie po "Mroczne umysły" :)

      Usuń

Drogi Czytelniku/Czytelniczko!
Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że Wam się podoba :D A skoro już tu zajrzałeś/aś zostaw proszę po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi bardzo miło przeczytać każdy i postaram się odpowiedzieć na wszystkie. Będą one także świetną zachętą do dalszej pracy :D. A jeśli masz jakieś pytanie - nie bój się go zadać ;)
Grace Holloway