Strony

26 września 2015

"Wyścig śmierci" Maggie Stiefvater ma reżysera

Ostatnio coraz częściej słyszy się o ekranizacji książek zwłaszcza tych dla młodzieży. Parę dni temu pisałam o „Lesie Zębów i Rąk” a tym razem o „Wyścigu śmierci” (ang. The Scorpio Races) Maggie Stiefvater.

Wyścig śmierci” znalazł reżysera. Został nim Matt Sobel (Take Me to the River). Za scenariusz odpowiedzialny jest Jack Thorne, a z kolei producentami są David Katzenberg i Seth Grahame-Smith. (źródło: hollywoodreporter .com).

Ciekawe kto zagra główne role i kiedy będzie premiera, bo sama na nią czekam. A wy czekacie?

2 komentarze:

  1. Choć "Wyścig śmierci" nie do końca spełnił moje oczekiwania ( kilka ostatnich stron wyścigu to dla mnie za mało), to nie zmienia to faktu, że koncepcja bardzo mi się podoba i już nie mogę się doczekać. Co do aktorów- ciekawa jestem kogo wybiorą i kiedy będzie premiera :)


    Zapraszam do mnie na konkurs- do wygrania jeden z 18 tytułów :)
    http://czytelniadominiki.blogspot.com/2015/09/konkurs-swietuj-razem-ze-mna.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam rozczarowana, gdy okazało się, że tytułowy wyścig to tylko kilka stron, ale książka i tak przypadła mi do gustu :)

      A w konkursie wezmę na pewno udział tylko muszę pomyśleć nad ciekawą odpowiedzią ;D

      Usuń

Drogi Czytelniku/Czytelniczko!
Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że Wam się podoba :D A skoro już tu zajrzałeś/aś zostaw proszę po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi bardzo miło przeczytać każdy i postaram się odpowiedzieć na wszystkie. Będą one także świetną zachętą do dalszej pracy :D. A jeśli masz jakieś pytanie - nie bój się go zadać ;)
Grace Holloway