Strony

22 października 2014

Jennifer Echols - Uratuj mnie

Zoey chciałaby zapomnieć. O tym, że jej ojciec spotyka się z dwudziestoczterolatką. O tym, że jej matka przeżyła załamanie. O tym, że szkolny outsider, Doug, nie daje jej spokoju. Życie Zoey jest kompletnym chaosem i dziewczyna radzi sobie z nim w jedyny sposób, jaki zna – jest idealna. Doskonała córka, doskonała uczennica, doskonała dziewczyna doskonałego Brandona. Do czasu. Pewnej nocy Zoey cudem uchodzi z życiem z wypadku. Kiedy budzi się w szpitalu, nie pamięta niczego z minionego wieczoru – wie tylko, że coś poszło bardzo, bardzo nie tak...

Główna bohaterka, Zoey, pragnie wieść normalne życie, ale niestety ostatnimi czasy jest to wręcz niemożliwe. Dziewczyna postanawia więc, że zrobi coś nietypowego. Naprawdę postać została wykreowana dobrze, ale niestety momentami strasznie mnie irytowała, a w szczególności tym ciągłym powtarzaniem, że „jest z Brandonem”. Szkoda, że była naprawdę ślepa i nie widziała, że chłopak po prostu się zabawił. Natomiast polubiłam Douga, chociaż też nie był idealny. 
 
Powieść dzięki swojej prostocie niesamowicie wciągnęła mnie w swój świat. Autorka pisze lekkim językiem o problemach nastoletniej dziewczyny, ciężkich relacjach między nią a ojcem czy chorą matką. Można nawet znaleźć zabawne fragmenty. Jest to moje pierwsze spotkanie z tą autorką i bałam się sięgnąć po jakąkolwiek jej pozycje, ale teraz nie żałuję. Na pewno przeczytam inne.
 
Moja ocena: 5/6

Tytuł: Uratuj mnie
Tytuł oryginalny: Forget You
Seria: ---
Autor: Jennifer Echols
Premiera: 13.03.2013r.
Ilość stron: 360
Wydawca: Wydawnictwo Jaguar
Cena: 32,90 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku/Czytelniczko!
Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że Wam się podoba :D A skoro już tu zajrzałeś/aś zostaw proszę po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi bardzo miło przeczytać każdy i postaram się odpowiedzieć na wszystkie. Będą one także świetną zachętą do dalszej pracy :D. A jeśli masz jakieś pytanie - nie bój się go zadać ;)
Grace Holloway