Strony

30 stycznia 2015

Styczniowy stos


W styczniu udało mi się upolować parę ciekawych pozycji i to po dobrych cenach.

Seria „Eragon” Christophera Paoliniego:
  • Eragon
  • Najstarszy
  • Brisingr
  • Dziedzictwo
    Chociaż pierwszy tom już czytałam, to zawsze chciałam mieć wszystkie pozycje w swojej biblioteczce i wreszcie marzenie się spełniło. Dodatkowo każdy tom w twardej oprawie, więc ładnie się prezentuje na półce.

Libba Bray „Wróżbiarze” w Polo Market za jedyne 5,99 zł i jak tu nie kupić :)
Margaret Peterson Haddix „Wśród ukrytych, Wśród notabli” <-- trzeci i czwarty tom serii „Dzieci cienie”. Pierwsze dwa mam i zapowiadają się ciekawie więc mam nadzieję, że te też będą dobre ;).

Oraz kurs języka hiszpańskiego Lingo: a w zestawie książka i 3 płyty CD (trzeba się wreszcie doszkolić) za 8,99 <- prezent od mamy :). 

Podejrzewam, że zabraknie mi funduszy w lutym na zakup jakiejkolwiek książki, chociaż może jak może będzie duża przecena to się skuszę :D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku/Czytelniczko!
Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że Wam się podoba :D A skoro już tu zajrzałeś/aś zostaw proszę po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi bardzo miło przeczytać każdy i postaram się odpowiedzieć na wszystkie. Będą one także świetną zachętą do dalszej pracy :D. A jeśli masz jakieś pytanie - nie bój się go zadać ;)
Grace Holloway