Strony

01 stycznia 2015

Witam w Nowym Roku!

Witam w Nowym 2015 Roku! Ale ten poprzedni szybko zleciał. Tu niedawno matury się pisało (pamiętam jak się denerwowałam po pisemnym polskim), a teraz był Sylwester. Trochę przerażające jest jak nam czas ucieka przez palce.

Więc skoro na kalendarzach znów pojawił się styczeń, trzeba zrobić małe podsumowanie poprzedniego roku.

Liczba przeczytanych książek: 91 (w tym w grudniu 8)
Liczba przeczytanych stron: 34591 (w tym w grudniu 3825)
Liczba stron na dzień: ~95
Liczba dodanych recenzji: 91
Liczba dodanych postów: 204

W ostatnich dniach grudnia do mojej biblioteczki dołączyły jeszcze trzy pozycje:
  • Wśród ukrytych, Wśród oszustów” Margaret Peterson Haddix – książka na którą już od wielu, wielu miesięcy miałam chrapkę, w końcu wpadła w moje łapki w Dedalusie za jedyne 8 zł;
  • Metro 2033” Dmitry Glukhovsky – prezent pod choinkę :);
  • Black Ice” Becca Fitzpatrick – zakup wczorajszy w Empiku i to po obniżce -30%.

W 2014 roku zdarzyło mi się czytać bardzo dobre i kiepskie pozycje. Do tych bardzo dobrych mogę zaliczyć "Cienie Ziemi" Beth Revis, "Bezkresne morze" RIcka Yanceya, "Złodziejkę książek" Marcusa Zusaka czy "Gwiazd naszych wina" Johna Greena. Do tych pozycji na których niezmiernie się zawiodłam można zaliczyć: "Osaczenie" Kelly Armstrong oraz "Jad. Chcę ukraść twoje życie!" S. B. Hayes.
W 2015 planuje wziąć po raz kolejny udział w wyzwaniu „Czytam Fantastykę” organizowany przez blog Magiczny Świat Książki i nie tylko. Może znajdę również inne ciekawe wyzwania :)

Oczywiście nie zabraknie również recenzji (nadal planuję czytać po angielsku, gdyż można znaleźć wiele fajnych pozycji), wiadomościach o ekranizacjach czy opinii o filmach i serialach. Przy tym ostatnim pewnie pojawi się "Zanim zasnę", "Zaginiona dziewczyna" czy "Wirus". Chciałabym również obejrzeć kilka filmów, które wejdą do kin w tym roku ("Zbuntowana", "Papierowe miasta", "Igrzyska Śmierci. Kosogłos cz.II" czy "Siódmy syn").

Miejmy nadzieję, że ten nowy rok będzie dobry :). Życzę wam w nim wszystkiego najlepszego i oczywiście dużo przeczytanych książek :D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku/Czytelniczko!
Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że Wam się podoba :D A skoro już tu zajrzałeś/aś zostaw proszę po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi bardzo miło przeczytać każdy i postaram się odpowiedzieć na wszystkie. Będą one także świetną zachętą do dalszej pracy :D. A jeśli masz jakieś pytanie - nie bój się go zadać ;)
Grace Holloway