Strony

13 lutego 2015

Celine Kiernan - Zbuntowany książę

Lata wojen i rozłąki odcisnęły na królewskich synach mocne piętno. Alberon nie wierzy w dyplomację i zdecydowany jest bronić królestwa siłą. Z dumą prezentuje plany swej tajnej broni – Krwawej Maszyny. Razi obawia się jednak, że Maszyna zniszczy wszystko, co w czasie swego panowania zdołał osiągnąć ich ojciec.
Pomimo kontrowersyjnych sojuszy Alberona, Wynter staje po jego stronie, nawet kiedy wyczekiwanymi w obozie sprzymierzeńcami okazują się Wilkołaki...

Po poprzednich dwóch tomach spodziewałam się czegoś o wiele ciekawszego i dlatego sporo się zawiodłam. Szybsza akcja pojawiała się rzadko i dopiero tak pod koniec, gdyż autorka poświęciła więcej stron na dyplomatyczne stosunki pomiędzy Alberonem a innymi bohaterami książki. Brakowało mi również tajemniczości, która pojawia się we wcześniejszych tomach, gdyż Celine Kiernan udziela odpowiedzi dosyć szybko na nurtujące pytania. Żałowałam też, że tajemnicza Krwawa Maszyna okazuje się czymś pospolitym w naszym świecie.

Ta część na pewno miała ogromny potencjał i szkoda, że autorka go nie wykorzystała do końca. Jednak myślę, że cała seria była dosyć ciekawa. Celine Kiernan momentami potrafiła naprawdę zaciekawić czytelnika i stworzyła wyjątkowy świat.

Moja ocena: 3/6

Tytuł: Zbuntowany książę
Tytuł oryginalny: The Rebel Prince
Seria: Trylogia Moorehawke/Moorehawke Trilogy #3
Autor: Celine Kiernan
Premiera: 28.02.2012r.
Ilość stron: 424
Wydawca: Wydawnictwo Dolnośląskie
Cena: 39,90 zł

Zatruty tron | Królestwo Cieni | Zbuntowany książę

Recenzja bierze udział w wyzwaniu: Czytam fantastykę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku/Czytelniczko!
Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że Wam się podoba :D A skoro już tu zajrzałeś/aś zostaw proszę po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi bardzo miło przeczytać każdy i postaram się odpowiedzieć na wszystkie. Będą one także świetną zachętą do dalszej pracy :D. A jeśli masz jakieś pytanie - nie bój się go zadać ;)
Grace Holloway