Strony

01 lipca 2015

Podsumowanie czerwca

Nareszcie minął czerwiec pełen czasu poświęconego nauce i minimalnie książką. Chociaż udawało się coś przeczytać, ponieważ miałam dłuższe przerwy pomiędzy jednym zaliczeniem a drugim – wtedy pochłaniałam jak najwięcej się dało. A teraz mamy lipiec i kochane WAKACJE, czyli czasu na zajmowanie się czytaniem jeszcze więcej :). Więc wielkie czytanie trzeba zacząć!

Czerwiec w liczbach:
Ilość przeczytanych książek: 9
Ilość przeczytanych stron: 2951
Ilość stron przeczytanych w ciągu dnia: ~98

Tym razem do zacisza biblioteczki dołączył ogromny regał (który skonfiskowałam mojemu bratu :D) oraz trzy pozycje:
  • Dobrani” Ally Condie – pomimo tego, że książka nie zbiera dobrych recenzji oraz to, że nie ma wydanej jej kontynuacji postanowiłam po nią sięgnąć, gdyż już od długiego czasu ciągnęło mnie do niej;
  • Insygnia. Wojny światów” S. J. Kincaid – o tej z kolei naczytałam się dobrych opinii;
  • Czerwone jak krew” Sally Simukka – opis mnie zachęcił i tak samo cena więc się skusiłam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku/Czytelniczko!
Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że Wam się podoba :D A skoro już tu zajrzałeś/aś zostaw proszę po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi bardzo miło przeczytać każdy i postaram się odpowiedzieć na wszystkie. Będą one także świetną zachętą do dalszej pracy :D. A jeśli masz jakieś pytanie - nie bój się go zadać ;)
Grace Holloway