Strony

01 marca 2016

Podsumowanie lutego + zdobycze lutowe



I koniec wolności. Dzisiaj powrót na uczelnie… i to od razu zajęcia od samego rana do wieczora… Ale swojej pasji czytelniczej nie zamierzam porzucać, zwłaszcza że szykują się bardzo nudne wykłady :D. Z lutego jestem dumna, bo oprócz przeczytania tylu książek, udało mi się jeszcze zwiedzić parę miejsc podczas ferii :)

W lutym pojawiła się na blogu recenzja filmu („Pokój”), której od dłuższego czasu nie było… W marcu na pewno będzie recenzja „Deadpoola”, możliwe, że pojawi się także recenzja „Joy” oraz „Lobstera”.

Do mojej biblioteczki trafiło tylko 5 pozycji (staram się ograniczać, gdyż zbieram kasę na pewną rzecz, ale czasami ciężko jest):
1.  „Data ważności” William Campbell Powell – dosyć ciekawa pozycja; recenzja TU;
2.  „Sen nocy letniej” William Szekspir – jest to utwór, który pragnę przeczytać od kilku lat, więc takie piękne wydanie, zwłaszcza, że w wersji dwujęzycznej i do tego tanio;
3.  „Hamlet” William Szekspir – jw.;
4.  „Uprowadzony” Lee Child – jedną książkę tego autora już czytałam kilka lat temu i nawet mi się podobała, więc skusiłam się na te dwa tomy, zwłaszcza, że drogo nie było;
5.  „Poziom śmierci” Lee Child – jw.




Luty w liczbach:
Ilość przeczytanych książek: 11
Ilość przeczytanych stron: 4110
Ilość stron przeczytanych w ciągu dnia: ~142
Ilość książek przeczytanych w ramach wyzwania „Czytam fantastykę”: 8
Ilość książek przeczytanych w ramach wyzwania „Czytam opasłe tomiska 2016”: 6


A jak wam minął luty?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku/Czytelniczko!
Cieszę się, że dotarliście aż tutaj i mam nadzieję, że Wam się podoba :D A skoro już tu zajrzałeś/aś zostaw proszę po sobie ślad w postaci komentarza. Będzie mi bardzo miło przeczytać każdy i postaram się odpowiedzieć na wszystkie. Będą one także świetną zachętą do dalszej pracy :D. A jeśli masz jakieś pytanie - nie bój się go zadać ;)
Grace Holloway